Kan het dat mijn spieren niet zo snel groeiende als mijn lichaam?

Ik zit al heel mijn leven op turnen (ik ben nu 13 ) en het laatste jaar ben k best wat echteruit gegaan. Mijn trainer kwam op het iedee dat dat misschien kwam doordat ik het afgelopen jaar in de lengte ben gegroeid maar dat ik ze kracht die bij me lichaam hoort nog niet heb maar dat dat vanzelf komt. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je lichaam is ook spieren dus je spieren groeien even snel als je lichaam. Ik denk dat je trainer bedoelt dat je groeit en dat groeien energie kost, Energie die je dus niet kunt gebruiken om je spieren sterker te maken. Als dat allemaal weer in evenwicht is zul je makkelijker vooruitgang boeken
anneliez
7 jaar geleden
Je zit middenin je pubertijd dus je groeid waarschijnlijk heb je nu een groeispeurt je lichaam groeit snel, maar jouen spieren groeien minder snel, als je je dus uitrekt kun je dat voelen ja